torsdag 21 oktober 2010

Tunbridge Wells.

Resan ner igår var smärtfri, om jag bortser från att steget Arlanda - Gatwich tog en timme längre än jag förväntat... Dumt av mig att inte tänka på tidsskillnaden. Idag var Emma barnvakt ett par timmar på eftermiddagen och jag passade på att göra av med lite pengar och gå vilse.

Det blev middag på Wagamama och nu chiilar vi med Green Street och laddar inför imorgon.

Något jag verkligen inte räknat med är kylan. Herre min je, jag fryser ihjäl! Nu sitter jag med tre par sockar, linne, flanellshorta och tjocktröja, halsduk och filt och sippar te. Och det är fortfarande kallt! Stackars mig som tog med mig ett litet nattlinne att sova i, jag höll fullkommligt på att frysa ihjäl igår natt. Som tur är har Topshop pyjamaser med kaniner och rävar på, så inatt kommer jag hålla värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar