fredag 29 oktober 2010

Säljbar.

Det verkar som om det är säljbar ikväll. Det är alltså jobbpartaj med lite gästföreläsare, fri dricka och utgång senare till umeås HETASTE NATTKLUBB! Vad är vilken det är har jag tyvärr ingen aning om. Men eftersom det är en dryga 100 stycken som kommer från jobbet hoppas jag den är stor. Jag undrar också, hur snyggt klädd ska jag vara? Det känns knäppt att komma till jobbet i snyggklänning, men ifall alla chefer har kostym till vardags kan väl jag ha klackar när det är säljbar.

Förresten blev jag uppgraderad idag, från att sälja bantningspiller till att sälja bredband! Har jag tur och flyt kan jag äntligen tjäna lite mäning. Jag skickade sms till pappa och berättade den stora nyheten, och han tyckte jag skulle köpa en ny bil. Jag föreslog en resa för hela familjen till Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar