tisdag 13 september 2011

Dagens.

Det här är Kissies dagens:

Dagens humör: Glad och taggad! Mycket på g
Dagens mående: Bra, hade huvudvärk igårkväll men den är borta nu!
Dagens borde: Boka in yttligare en fotografering för mitt nya projekt..
Dagens frisyr: Fönade toppar bara!
Dagens smink: Vardagssmink, ifyllda bryn och ljusrosa läppar..
Dagens klädsel: Inte bestämt mig än, träningkläder på just nu
Dagens planer: Träna, körkortsskolan, möte eventuell sen ikväll träffa pojkvännen?
Dagens materiella vill ha: Nya stövlar!
Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig på blogawards och borde jag boka in spraytanning.
Dagens beroende: Kaffe och red bull sugerfree såklart!
Dagens tråkigaste: Behöva boka ny tid för manikyr innan helgen..
Dagens längtan: Tills mitt nya projekt kommer igång!!
Dagens superlängtan: Komma iväg från Sverige, nästa stop USA?
Dagens tidning: Läser inte tidingar..

Det här är min dagens:

Dagens humör: Jävligt less och trött.
Dagens mående: Lite halvt illamående.
Dagens borde: Köra ett hårt spinningpass och laga riktig mat som inte är morotskaka.
Dagens frisyr: Snaggat och plattat men alldeles vågigt för att det har regnat på det.
Dagens smink: Slarvig bas och typ eyliner. Jag tror jag kom ihåg mascaran.
Dagens klädsel: Svettiga strumpbyxor och Emmas klänning som jag inte har lämnat tillbaka.
Dagens planer: Powernapa, möte med USHF och sen dricka en öl för mycket.
Dagens materiella vill ha: En klockradio.
Dagens fundering: Är det ingen som gillar mig?
Dagens beroende: Som alltid, kaffe, kaffe, kaffe. Och för mycket socker.
Dagens tråkigaste: Har slut på trosor och borde tvätta.
Dagens längtan: Till på söndag då jag för första gången på 14 dagar kommer vara "ledig", dvs kan jobba hemifrån och inte behöva vara bakis på jobbet.
Dagens superlängtan: Hinna jogga, bada och sen somna klockan 8.
Dagens tidning: Hotellrevyn inne på toan.

Photobucket
Jag sa: "Vad snygg du är Irma, ska du på fest?"
Irma sa: "Nej", och tog på sig regnjackan.

Photobucket
"Här är det ingen jääävla fest".

1 kommentar: