torsdag 29 september 2011

Ja, det här är ett sätt för mig att få tag i min karl för att min blogg är så himla stor att han faktiskt läser den, även fast han är britt.

Photobucket

Photobucket

Du karn! Du är nog fortfarande den snyggaste jag har sett och så ser du lite lagom pressad ut när du sjunger. Så kom ge mig kärlek, ligg i mitt knä och stryk på mina vader. Spara kaffe åt mig på morgonen och bjud mig på en glass på frasses när jag har lunchrast. Gör korvstroganoff åt mig när jag har haft en skitdag och krama mig mest i hela världen. Lukta gärna lite svett på morgonen så jag vet att du är mänslig och ta mig ut på joggingturer. Säg att jag passar bra i mina doc. martins och att det är okej att bli lite för full, bara man har haft roligt. Jag ska inte tro att jag är bättre än dig och du ska inte tro att du är bättre än mig. Låt mig sträckkolla sex and the city, gör mig gärna sällskap så vi kan dricka folköl och äta popcorn tillsammans. Sjung små sånger när jag inte ska höra och ja, det ÄR helt okej att du tar med mig ifall du ska hänga med dina vänner, jag kommer inte ha tråkigt.

Om du ser det här kan du ju ringa, mr.Ben. Annars ska jag lyssna lite på dig innan jag somnar. Vill du göra detsamma kan du klicka HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar