onsdag 28 mars 2012

Jag kan liksom inte hjälpa det.

Jag har mina små förälskelser. Jag kan ju självklart inte säga vilka det är, för det är ju hemliga förälskelser och om jag berättar är dom ju inte hemliga längre. Men jag kan säga som så att:

En är en sån där musikkille jag såg en gång. Han sjöng och spelade gitarr. Eller förresten, det är faktiskt två. Men jag såg dom vid skilda tillfällen.

En är en som brukar komma in på mitt jobb. Han har en liten mustasch och är rätt så kort. En gång hade han en sån där rolig mössa på sig.

En annan är en som har fått en mapp tilldelad sig på min dator. Han är rätt så naken på de flesta bilderna, eller, han är väldigt naken. Han är modell och är snygg.

Sen tror jag att jag är lite småkär i alla som är nakna på min "nakensida". Det är som kul och najs.

Och så Loreen - euphoria, hallelujah, mjao, morr osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar