fredag 30 mars 2012

Konsert.

Igår var första dagen på Umeå Open 2012!

Thåström levererade starkt stod det. Det blev alltså en massa hyllningar hit, bästa spelningen dit, halleluja gud i himmelen och så vidare.

Mene... Kom igen. Det var en bra spelning men tyvärr, allas våran Jocke, din spelning sjönk en hel del i och med att du inte presenterade ditt band eller kunde klämma ur något mer i mellansnack än innan sista låtens: "nu kör vi". Jag tycker det var lite samma känsla som jag får ibland när jag är ensam hemma, det är mitt på dagen och jag känner att det är socialt accepterat att spela väldigt hög musik som man kan sjunga med i. Det är bra musik som låter högt - och så var det inte mycket mer än så.

Ja! Vi fick en sittplats (vuxenvarning).
Nej! Jag blev inte frälst och somnade i en av låtarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar