måndag 14 september 2009

Att sluta tidigt innebär att hinna med mycket.


Fram till vecka 46 slutar jag halv ett på måndagar. Helt sjukt skönt och jag njuter verkligen att vara ledig och hemma. Det har blivit lite modevisningsfix och engelskaläxa. Förra veckan bestämde jag att jag på måndagar skulle först träna och sen sitta med teorin på Bårmans. Idag blev det varken träning eller Bårmans. Jag har funderat på det i veckan och jag kände att det är ju inte så bra att jag vänjer mig vid att gå och träna på måndagar. Snart är det vecka 46 och hur kommer jag bli när jag inte kan träna då? Det är lika bra att variera mina måndagseftermiddagar.


Jag har också funderat på om det är jag som blivit äldre, eller om det är Green Day som blivit sämre. Det måste vara Green day som blivit sämre. Jesus of Surburbia, Hitchin' a ride och Macy's day parade är då ingenting jag växer ifrån iallafall.


Nu ska jag gå upp för att se på lite kläder för ikväll. Om orken hänger med kanske lite kläder orkar hängas in i garderoben också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar