lördag 19 september 2009

Hårig helg vs. ledig lördag.


Igår och idag har nått kvoten av hårprat. Igår var det en lång diskusion om hår under armarna, hår på benen och om killar verkligen får raka sig under armarna och på benen?


Kommentar precis: "Hår på benen är ganska äckligt. Det är något som kommer direkt ut från huden och bara växer och växer. Ju mer man rakar ju snabbare växer det också. Uh!"


Jag har min första hellediga lördag idag och jag kan inte beskriva hur härligt det är! Idag tog jag sovmorgon, ätit vitt bröd med massor av smör och marmelad och nu sitter jag bara vid datorn. Om en stund ska jag lägga mig i Saras säng och sova ett tag till, sen blir det dagens motion med Emma och lite städ runt om i huset.


Ikväll blir det bio, vi ska se flickan som lekte med elden. Jag håller verkligen tummarna. Den senaste tiden har jag och E inte direkt haft flyt med filmerna. Är det inte världens sämsta slut är det tekniken som krånglar, skivan som låter eller undertexterna som inte verkar existera. Ikväll är det iallfall bio och svensk film vi snackar om, det enda som kan hända ikväll är att det är slutet som inte är så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar