onsdag 2 september 2009

Back on track!


Efter att ha varit borta från civilisationen en dag var min längtan stor att ge mig ut i världen igen. Pigg som en lärka och fräsch som en nyponros var jag tillbaka i skolan. Efter att ha genomlidit 20 minuter högläsning om bronsålderns höftskynken och två timmar kavajmönsterkonstruktion var jag less och funderade på att bli sjuk och gå hem. Men, mina underbara klassvänner fick mig att hålla ut och jag pallade till och med en timme körkortsplugg efter skolan. 

Jag och mamma körde runt lite i stan och stötte på Elin. Det slutade med att jag hamnade hemma hos henne och här är jag nu. Det börjar bli dags att gå hem och ladda batterierna. Imorgon är det lite projektarbete som gäller, och jag är laddad. Det kommer bli så roligt!

Modevisning, here I come! Är du en härlig person som tycker det är grymt kul att gå inför publik och går snyggt i högklackat, hör av dig. Modelletandet har officiellt börjat.

1 kommentar: