tisdag 1 september 2009

Myssjuk.

Efter att ha stått ut med två dagar av rejäl förkylning tyckte jag det var dags att ta tempen på sjuklingen. Efter att ha plågat mig igenom en skoldag och riskettan kom jag hem och kom fram till att jag hade nästan trettionio graders feber... Inte undra på att jag inte kände mig riktigt pigg. Idag är det vila som är uppskrivet på schemat.

Jag är precis lagom sjuk. För sjuk för att gå i skolan, men för frisk för att ligga i sängen. Det innebär alltså en dag med film, fika, körkortsboken, datorn och böcker. Framför allt körkortsboken...

Jag fick räkningarna idag på uppkörningen och teorin... Jag har helt enkelt inte råd att faila någon av dom. Därför är det körkortsteori som gäller idag, och inte batman begins med Christian Bale. Jag vet iallfall vad jag helst hade kollat på. Vägmärken eller världens hunk? Svårt val...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar