tisdag 15 september 2009

Bilderna!


Idag kom bilderna från gårdagen. Det var mycket bra bilder, ska bli kul att skicka tillbaka ett par och få dom redigerade. Jag funderar på att skicka in dom till en argentur och se vad dom säger. Långskott, jajjemen, men det skulle vara kul och se om dom funkar i praktiken. Inspirerad av sågningarna i IDOL antar jag...


Idag blev det ett till långfika. Jag förstår inte hur tiden kan rusa iväg så fruktansvärt, tidsuppfattningen jag hade idag skulle vara mer än välkommen på Solax-timmarna...


Leif ringde idag när vi satt och fikade, det var roligt att veta att jag inte var bortglömd. En date bokades in där på eftermiddagen. Då blir det att se på bilder, träffas i verkligheten, prata drömmar och mål. Jämföra visioner och förhoppingar. Nejmen, vi ska se på hans bilder och se om ett samarbete är att föredra.


Imorgon blir det tre timmar och fyrtio minuters hantverkande, blir jag inte klar med mönsterkonstruktionen går jag i taket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar