tisdag 22 september 2009

Som på små moln!

Idag har jag för första gången i min facebookhistoria ändrat relationsstatus. "I ett förhållande" låter ganska bra. Ovant, men bra. Det pirrar lite i magen, jag darrar lite och går runt och ler mest hela tiden.

Jag blir dock lite osäker på hur det här kommer att funka... Jag verkar vara förföljd av otur, och han i sin tur tvekar inte för att gå på gatubrunnar. :)

Nu är det verkligen bäst att jag sätter igång med bronsålderuppgiften. Inte vill jag uppröra Lattik med att inte ha gjort klart den i tid! Jag ser fram emot diskussionerna vi ska ha imorgon. Femton brudar ska diskutera bronsålderns kläder. Något säger mig att den diskussionen inte kommer bli allt för lång och intressant.

Imorgon är också sjätte dagen i rad jag ska träffa Emil. Abstinensen börjar redan sätta in. Frågan är om det är efter Emil, eller om jag indirekt blivit snusare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar