måndag 21 september 2009

Lite längre sammanfattning av helgen och dagen.

Film i fredags mitt ute i ingenstans, promenat i tBWP- skog och kossor som enda sällskap, förutom värden själv.

Lördagen blev en aning längre av vad vi planerat. Först blev det iallfall bio och Flickan som lekte med elden och efteråt blev det ingenting men dagen tog inte slut förrän halv sex. Jobb hela söndagen och världens bästa sällskap som kompensation till ett jobbigt jobb.

Idag uteblev både bårmans och träning, men däremot fick jag ge uttryck åt "fett" och skämmas lite ytterligare för mina bilder och filmer på mobilen... En rensning av telefonen står från och med idag på schemat.

Det blev en alldeles för lång promenad ikväll med Elin och Emma. Jag hade både en bronsålder och engelskauppgift som väntade, men motion (och framför allt bra sällskap) går före. Måndagen kan sammanfattas som de tre E:ernas dag.

Nu är engelskan halvgjord och bronsålderuppgiften ogjord. Den hamnar på morgondagens schemat, tillsammans med körning på morgonen. Det blir en intensiv vecka, med fem körlektioner, studentmössprovning och skolfotning. Jag hoppas min hy har återhämtat sig hyfsat till på torsdag...
Att först hålla på och klämma i ansiktet med smink, sen peela med skrubbhandskar och efter det göra en lermask är inte bra för hyn. Tvivlar du? Prova och se hur snygg du blir av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar