fredag 18 september 2009

Roligare grupp finns inte.


Jag känner på mig att det här året kommer bli så otroligt kul. Vi HV3:or har satt ribban dessa första veckorna och jag vet att det kommer bli grymt kul resten av året.

Jag fick en massa positiva reaktoner av Fredrik angående bilderna också. Det är så förbajjat kul att få komplimanger! Jag undrade om det var värt att skicka in bilder till en argentur. Han tyckte att jag skulle söka in och gav förslag på några han rekommenderade. Jag hoppas något blir av med Leif senare under hösten också. Så fruktansvärt roligt! Modellkroppen får komma senare. Mycket träning och bara nyttig mat fixar jag bara ett tag. HCHF-dieten (High Carb High Fat) är så god!

Behind the awsome HV-doors händer det också mycket. Kaffekokaren är på, musiken drar igång och tillklippningsborden bångnar av torsos, kläder och dansande tjejer. Nu är det bara en filmkamera som saknas! Modevisningen verkar bli av och vi har inte haft ett enda bråk. Underbart!
Nu ska jag skriva ut en karta över banafjäls ödemarker. Med kompass och mobil i fickan hoppas jag att jag inte åker vilse. Med plan A, B, C och D i beredskap tycker jag att jag borde komma rätt. Film, popcorn och lite mysigt sällskap ska inte bli helt fel.
Nu ska jag lämna the Who och datorn behind, dusch och det sista sminkresterna ska åka på och sen blir det mat. Jag och Lotta blev så hemskt sugna på stuvade makaroner och köttbullar idag. Jag skickade iväg ett sms och sa mitt middagsförslag. Dum som jag är skickade jag iväg det till mamma. Mammagumman som är fullkommligt mobilinkompetent. Istället blir det crepes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar