lördag 28 april 2012

Ha- begär.

Igår gick jag och min roomie på stan. Inte en så där hetstur sista tjugo minuterna på lunchen för att köpa nya trosor utan en riktig shoppingtur, under flera timmar.

Det var en tur där en skulle köpa saker. Jag gillar inte att köpa saker. För det första kostar det pengar, för det andra känns det som att det jag köper är så in i bomben tråkigt och kommersiellt att jag hellre står över. 

Men. Igår.

Jag prövade ett par byxor. Ett par helblåa jeans. Dom var snygga. Dom var så jävla snygga. Dom satt så snyggt på mig! Min röv tackade mig för att jag tagit på mig ett plagg som gav mig en bakdel. Dom var så snygga. Jag ville ha dom. 

Men så sa hon i butiken: "Blev du förälskad i dom?"
Och jag sa "Ja".

Då visste jag att det här är inte sunt.

Jag köpte inga byxor. Jag kan ju sy ett par förbövelen. 

*gråta gråta*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar