torsdag 5 april 2012

Om att planera om.

Egentligen hade jag tänkt börja med Saras balklänning typ nu, men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Jag hoppar in och jobbar istället. Då ska jag passa på att köpa lite trikåer, varav en med äpplen som är så jäkla charmig.

Men! Jag hoppas att jag kan börja lite med klänningen senare i eftermiddag ändå. Vill ni vara med och se hur man gör? När jag ändå ska sy kan jag ju försöka visa lite. Det blir ingen DIY, utan mer lite tips och tricks om man vill sy något liknande själv. Jag postar isåfall allt på kladbyn.blogspot.com, en sida som inte har fått uppmärksamheten den borde ha fått.

OCH JA! Jag länkar isåfall när det börjar bli aktuellt.

Ps, det är inte lätt att försöka få tag i kaffe klockan åtta på ålidgrad. Just so you know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar