tisdag 3 april 2012

Träningen.

Jag har varit sugen på att göra något lite wild and crazy när det gäller träningen. I ett par år har jag funderar på höga kusten maraton, men det är alltid något som kommer i mellan (jag anmäler mig inte och sen slutar jag att träna på försommaren och sen kommer jag på att jag skulle springa samma morgon då min far har åkt iväg för att springa, ja, just höga kusten- maran).

Nu tänker jag att jag ska ta och ge mig. Att jag ska anmäla mig nu. Att jag börjar med att springa ett halvmarathon som är strax över två mil och t. Jag såg också att det är ett maraton som kommer gå av stapeln i Umeå. Så jag har inte någon anledning till att skita i det.

150 spänn kostar det. Det är ett par fula brallor på rea eller tre öl på krogen. Alltså, saker som jag kan undvara och istället bara anmäla mig.

Jag har också gjort mig en springlista på spotify. Den heter "kuta" för här ska de banne mig kutas. Känner du att du vill lägga till en jävligt peppande låt, feel free. Känner du att du vill springa med mig, feel free.

Här är listan och här är anmälan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar