tisdag 11 augusti 2009

Att komma in på OC.




Sara börjar gymnasiet och samhälls om ett par veckor. Nu är hon så insnöad i serien så hon hoppas komma in på OC nästa år.

Jag har idag gjort en profil på http://www.iform.se/ och nu har jag min träning planerad i två veckor. Jag ska verkligen göra mitt bästa att hålla planeringen. Iform verkar i nuläget vara bättre än shapelink. På iform har jag gjort mina rundor som jag springer och går och dessa kan jag lägga till i min veckoplanering. Jag kan också använda mig av färdiga träningsprogram som hoppar in i min kalender. Dessa inbokade pass påminns jag om på mailen dagen innan. Perfekt! Dagens pass blir femtio minuter distans. Jag och Elin var ute och gick en timme innan frukost imorse också. Vilken motionsdag!

Nu ska jag städa källaren och sen ska jag lata mig och läsa körkortsteori resten av dagen. Igår kom Elle, trendbibeln och H&M Magazine så dom slinker nog emellan teorin lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar