fredag 21 augusti 2009

Morötter och vatten.

Jag hade ställt väckarn klockan nio, jag stängde av och skulle bara snooza. Whops, snooze till elva. Ja, jag missar så mycket av dan om jag sover till elva, men det är underbart skönt att bara slappa. Jag och mamma har gjort minipajer med getost, oliver och paprika till buffen på söndag och i och med det är dagens förberedelser över. Klart på en kvart!

Nu sitter jag i sängen med vatten och rivna morötter. Jag som är tjej borde ju äta choklad och dricka milkshake, det är ju sånt tjejer gör, men vatten och rivna morötter kan faktikt vara det enda man är sugen på ibland.

Nu spotifyar jag Keri Hilson (va, lyssnar Linda på sånt? jag som trodde hon bara lyssnade på skräp) och sen ska jag lägga mig i sängen och slappa. Ja, sånt man gör ibland när man är ledig.

Musik, säng, mycket kuddar, Elle och med pyjamasen fortfarande på. Slapp till fem när jag börjar jobba, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar