lördag 8 augusti 2009

Tonight: Franz Ferdinand!

Vaknade idag och åt frukost hos Stefan och Lotta. Kom hem vid halv tolv. Lite datatid. Ut i solen och bättra på den lilla kvarvarande brännan. Tvingade mig själv att läsa körkortsteori. Lagade god veggimat. For in till stan tidigare för att dricka kaffe med Lotta och hålla henne sällskap. Började jobba fem över fyra. Gjorde hamburgare åt ett busslass snyggingar. Slutade elva för att upptäcka att min cykel blivit upp-och-nervänd och Oscar och Jocke ska få fett med spö. Cyklade genom en stad med fulla människor. Kom hem och har sedan dess haft Franz Ferdinand på högsta volym.

Nu ska jag se ett avsnitt OC första säsongen innan jag somnar. Imorgon börjar jag inte förrän tre. Jag måste ut och bränna lite chilicheese på förmiddagen. Hoppas det inte är för varmt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar