lördag 22 augusti 2009

Sista fixet.

Lampfot Loppis, skärm Watt & Veke.
Gardin Indiska, ljushållare Village, lampfot loppis, skärm SmålansDesign.











Idag har det varit rundtur runt stan. V ville hitta den perfekta bioniclen, jag ville hitta den perfekta lampskärmen. Hela eftermiddagen har jag fixat till det sista inne på rummet. Jag har fått upp fönsterbrädan och de ommålade tavelramarna. Motiven är underbara ska jag passa på att tillägga. Det roligaste jag har hittat till rummet måste vara de charmiga ljushållarna som jag först såg i damernas värld och sen fyndade på rean inne på Village för en tia styck.
Nu ska jag ge mig ut i reget för att ta en kvällfika med Cissi på UH. När jag kommer hem ikväll är det bara ett par timmar kvar innan jag fyllar arton! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar