måndag 3 augusti 2009

Sol är inte det enda som orsakar cancer.

Chock ett: jag vägde mig på våg-vågen i förrgår. Två kilo mer än vad jag hade förväntat mig. Inte undra på att jag inte kommer i acnejeansen.

Chock två: Solen skiner idag. Jag är inte förvånad alls. Jag jobbar idag, klart att solen skiner då. Imorgon är jag ledig och är ledig fram till torsdag. Tro solen kommer skina då? Icke...

Chock tre: The Gossip är grymma. Jag tackar Urban Outfitters -07 för att de spelade albumet Standing in the way of control i butiken. Det jag ä chockad över är att jag inte har tagit mig tid att lyssna ordentligt förrän nu. Kan detta har något med spotify att göra?


Inatt drömde jag en enormt förskönande dröm om cigaretter. Igen! Varje bloss jag tar i drömmen gör mig lugn och tillfreds. Varje gång jag röker är mamma antingen i samma scen eller så påpekar hon min rökning efter jag fimpat. Jag tror starkt på att det här beror på att jag fyller arton om tjugo dagar och i och med det får göra som jag vill, och hon hatar det.
Trots min dröm avslutar jag med ett: Lung cancer doesn't go with Christian dior.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar