fredag 7 augusti 2009

Tjocka gubben och skinny lady.




Igår tänkte jag ut och motionera ett par timmar. Det var varmt som i bomben och egentligen outhärdligt att överhuvudtaget har kläder på sig. Jag tog på mig shorts och sportbh och tänkte ut och jogga i det. Innan jag ger mig ut blir jag lite fundersam... Kan jag gå ut i bara sportbh? Är inte jag lite väl tjock om magen för det? Jag valde att helt enkelt skita i det. Vill jag gå ut i bh så gör jag det.

Vanligt beteende på burger. Hon beställer en chicken fullkorn eller en whopper utan mayo, han en big king XXL eller angus med plusmeny. Jag var ute i en timme och femtio minuter och mötte tre gubbar som gick utan tröja. De hade lika gärna gått utan byxor också för magen hängde så långt ner i vilket fall. Jag mötte också ett antal par som var ute och gick. Hon med en stor t-shirt, han med shorts och bar överkropp. Det kan guppa på gubben men inte på gumman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar