måndag 10 augusti 2009

TVModell! Eller hur var det?

Jag hade fått en kommentar på Facebook av min amerikanska Westerlind-vän. Han tycker att jag ska skriva mer på engelska så att han förstår. Han trodde också att jag gjorde reklamfilmer i tv. Om det ändå vore så!

För tillfället sitter jag bara på storgatan i Helhets skyltfönster.

Idag har jag jobbat hela dagen och är helt slut i hela kroppen. Mina ben värker verkligen. Jag borde kanske inte säga det här, men det var skönt att det var så pass lite folk som det var idag.

Lunchen blev lite väl rejäl idag. Jag åt mycket fett så jag inte skull bli hungrig. Det funkade väldigt bra, jag är fortfarande mätt och jag åt för sju timmar sedan. HFHC-dieten verkar funka bra för mig. High fat, high carb is the shiet!

Nu lyssnar jag på Moto Boy och alldeles strax ska jag ut och ta det första steget på min möbel. Det kommer bli snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar