måndag 19 oktober 2009

Färg och webcam.

Äntligen är håret färgat. Emil ska ju alltid, alltid ha det bästa först så det var bara att ge han en sneakpeak på färgen. Webcamen togs fram och startades. Det var verklingen länge sedan den användes, men nu är den ikopplad och igång. Jag förstår dock inte hur jag kunde spendera timmar framför denna kamera. Idag anammade jag inte Emmas tips á 2005: "har man mycket kajal inanför ögonfransarna blir man snygg i webcam". Det blev man nämligen inte.

Det är härligt att det är så stor skillnad. Foxy Brown, yeah, det är jag det...

Jag är inne på min andra stora kopp gör-mig-frisk-te. Nu blir det sängen för att orka upp imorgon. Emil lovade att om jag var sjuk imorgon skulle han komma och ta hand om mig. Jag tror nog att jag redan nu börjar känna mig extra sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar