lördag 31 oktober 2009

Mangogrodor och tradera.


Nu sitter jag hos Emil med överblivna mangogrodor som enda sällskap. Jag hade blivit lovad pussar hela kvällen, men de försvann i och med att Emil gick ner.

Kvällen har än så länge spenderats framför hockeyn och i en bil skjutsandes hit och dit. Emil var barnvakt åt hans syskonbarn så jag har fått leka av mig jag också. Nu är jag två teckningar rikare och har ketchup lite här och var. Som det stora hockeyfan jag faktiskt är blev jag istället för att se på matchen introducerad för tradera. Nu vet jag vet jag var mina sparpengar kommer att hamna.

Nu ska jag leta reda på Emil och sen blir det True Blood.

Jag tror jag kommer dö ikväll. Emil vet nämligen inte om att hans fejja ligger ute på bloggen...

1 kommentar:

  1. Oh, true blood är så bra! Längtar tills tredje säsongen kommer ut (:

    SvaraRadera