måndag 19 oktober 2009

Sjuk igen.

Attans, jag förstår inte hur dåligt immunförsvar jag har! Nu är det andra gången jag åker på prosit sen skolan börjar. Jag börjar ändra mig angående svinvaccinet, jag vill inte dö... Jag ska prata med skolsystern imorgon om jag kan ändra mig. Jag har alltid trodd att jag har en stark kropp och aldrig drabbas av visur och annat bajs. Tjo fick jag och prosit på köpet... Men, lite halsont och huvudvärk stoppar inte mig, och inte Emil heller för den delen. Idag har jag beställt den förbajjade studentmössan, köpt hårfärg och sitter och färgar nu, köpt strumpbyxor och en ny mascara. Plastfickor blir nästa moment, jag behöver få lite ordning bland alla mönster till kollektionen. Nu är det överdelar i en ficka, och underdelar i den andra. Organiserat, oh yes!

Sen har jag och Emil myst i ett par timmar och läst igenom 101 saker vi måste göra innan vi dör. Jag har även fått i uppdrag att sy docktäcke till hans systerdotter som fyller år till helgen. Mysigt att jag är bjuden på tårta!

Aulan kvällstid bokades idag och imorgon blir det aulan dagtid. Yeah, rätt som det är kanske det blir en modevisning.

Nu ska jag skölja ur färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar