fredag 2 oktober 2009

Teori i knoppen, död i kroppen.

Nu är körlektionen avklarad och så även svenska C. Hoppet har gått upp lite inför uppkörningen, jag fick höra att jag inte var det mest hopplösa fallet bårmans har haft i historien. Teorin däremot... Igår kväll skulle jag fortsätta med repetitionen på datorn hemma, men jag var fast på fas C...

Hoppas min historik inte har försvunnit på körskolans datorer också, jag har helt enkelt inte tid att göra om fas C och F. Nu ska jag köpa något gott och sen blir det ett par timmars teoriplugg. Det är tur att vi inskrivna får gratis kaffe. De insåg nog att kaffe är nödvändigt för att orka med alla jäkla faser.

Två lektioner till idag med start 11.50, sen blir det nog ännu mer teori och sen promenad hem i det soliga, men ack så kyliga vädret. När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen med med musik och dö ett tag. Som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar