torsdag 22 oktober 2009

Sjuk dag tre.

Dagens sjukanmälan blev sen och uteblev därför. Jobbigt! Inatt kunde jag sova iallfall och slapp febermardrömmarna om modevisningen och projektarbetet. Jag sov hela natten också och la mig inte i soffan halv fyra för att jag inte kunde sova. Woho!

Idag har jag också varit pillerfri fram till ett. Då var jag tvungen att ta en liten viting för att orka med sy det lilla docksängstäcket. Nu är det klart och verkningarna av pillret börja avta. Huvudvärken börjar återkomma, familjen kommer hem, gnället är igång. Och jag förstår inte hur familjen kan göra så fruktansvärt äcklig mat hela tiden. Jag brukar inte vara kräsen, men dagens middag var det absolut äckligaste på länge. Istermandsmassa och potatis, varför inte skjuta mig i huvudet på en gång.

Nu ser jag inspelat avsnitt av Southland. Härligt, härligt med lite serier. SL, TB, GA, DH, listan kan göras lång. Dagens höjdpunkt var iallfall att få lite pussar sådär på eftermiddagen när Emil skulle hämta docktäcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar