fredag 2 oktober 2009

Russinfitta!

Jag börjar få körkortsfeber. Teoriprovet närmar sig med stormsteg och jag tycker jag är alldeles för oförberedd. Jag hade tänkt att jag skulle plugga alla teorifrågor hemma nu till helgen. Då när jag kommer hem märker jag att alla mina 10 inloggningar är slut! Jag kommer inte in! Och nu är det alldeles för sent för att åtgärda det och jag kan inte vara på bårmans förrän på måndag. Paniiiik! I ren ilska och frustration började jag svära och ryta. Tillslut fick jag slut på svordomar. Då är det tur att allt finns på internet. http://www.svordom.se, när ordförrådet tryter. Fan, helvete och satan har bytts ut mot russinfitta, tångräka och svettidkare.

Uppkörningen och teorin är iallfall betald. Jag har också flyttat över lite lön till sparkontot. Jag har också skrivit ut alla lönebesked. Nu när jag blivit stor är det dags att skaffa sig en viktipärm med alla viktipapper i.

Igår började pappa banta men..., citat: "Det gäller ju att fredagsfrossa!". Jag har också börjat banta men... för mig gäller hela-veckan-frossande. Jag märker verkligen att jag blir större och större, jag har fått mina allra första celluliter! Men som det är nu har jag inte energin att bry mig. När körkortet är avklarat ska jag ta tag i mitt liv. Som sagt, när körkortet är avklarat...

1 kommentar:

  1. Du behöver inte banta. Du är alltid finast, hur du än ser ut! (:

    SvaraRadera