tisdag 16 juni 2009

Äntligen!

Efter en halvtimmes agerande och fyra månaders undran har jag fixat så jag ser hur många sidvisningar av bloggen jag har. Härligt!

Härligt är också att jag, med hjälp av mina härliga ge-mig-extra-passlappar, fixat ett till pass dessa två veckor. Den här sommaren verkar det inte finnas någon risk att jag kommer jobba ihjäl mig. Det kommer bli skillnad på banken, men tänk vad jag kommer hinna med mycket!

Jag hinner vara nyttig och träna, sy upp lite tyger, städa rummet flera gånger om dagen, fylla i böcker i min Läsdagbok (som jag haft i en månad nu, men inte läst en enda bok) och sola och bada. Det enda jag kommer ha tid med är att se inspelade NCIS, skriva alldeles för många, onödiga blogginlägg, nörda facebook och kanske sola om jag orkar.

Imorse gjorde jag höjden av slapphet. Jag steg upp och tog jag av mig pyjamaströjan, tog på mig bh och sen tog jag på mig tröjan igen. Det är inte ens en riktig bh, den är i tyg och jätteful. Hade jag haft kille och han hade sett mig i den hade han nog gjort slut. Nu kommer jag ta på mig tjocktröja utanpå och gå ut och gå i denna tröja. Jag har för mycket tid, men hinner ingenting. Vem bryr sig egentligen, det är ju sommarlov?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar