måndag 22 juni 2009

Huvudsnurr och BK-radio.

Jag fick ett bryskt uppvaknande när shiefen ringde imorse, halv åtta. Jag som är så snäll (och vill ha lite extra timmar) hoppade in och jobbade under dagen. Solningen fick vänta, jag brände mig ju ändå igår när jag och Emma tog dagens prommis.

Jag mådde bajs hela dagen, gårdagens extrema huvudvärk fortsätte att förfölja mig. När jag kom hem svepte jag i mig lite fil och müsli, sen sov jag i två och en halv timme. Nu mår jag toppen och ska gå till myselin.

Jag ska tillägga att jag tar jobbet med mig hem. I mitt fall resulterar det ofta i whoppermardrömmar, men idag är det musiken. Idag är det kings of leon, the sex is on fire. Här är en grym remix: http://www.youtube.com/watch?v=OEW1tkTqvzM

Mina böcker som jag hade tänkt läsa ut till idag är lika utlästa som när jag lånade dom. Tur att biblioteket håller sig uppdaterade och gör så man kan låna om på internet.

Imorgon blir det dampelidamp på rektorer och lärare. Jag har fortfarande IG i datakunskap. Inkompetenta I driver mig till vansinne! Önska mig lycka till, har jag otur kommer jag brinna upp inifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar