lördag 20 juni 2009

Dagen efter...


Dagenefter-dagen är ju alltid värst. Jag har träningsvärk i hela kroppen efter den förbajjade fotbollen, ont i halsen efter att ha suttit ute för länge i lite kläder, trött efter att ha drömt mardrömmar om whoppers och stel på grund av fotbollskada.



Idag på jobbet blev jag trött, less och sur efter att ha städat helvetesfrysen och plockat skräp. Lite

sömn och lågt blodsocker är ingenting för mig, särskilt inte efter att ha varit instängd i 22 minus i en halvtimme och lyft kött. Jag transformades till surfitta snabbade än det går att säga sixpack! Som tur var hade jag en snäll arbetsledare som gav mig en liten matrast och satte mig att fixa prepp. Allt för att jag skulle ha så lite kontakt med människor som möjligt (eller skona de andra medarbetarna från mig). När jag var på väg hem cyklade jag ikapp Emma som var på väg till Elin för att hämta sin cykel. Vi slog följe och jag hängde med in till Elin en sväng och snackade lite strunt.


Ikväll har jag bokat Sara och hyrt Rambo och Somers Town. Jag är så trött och less att jag förmodligen kommer somna i soffan innan vi ens fått igång filmerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar