söndag 21 juni 2009

Härliga sommardag.

Idag har det varit full fart i behagligt tempo. Först tog jag sovmorgon till elva, bara en sån sak. Hur ofta sover jag till elva? Sen vid tolv gick jag och Emms ut och gick i en och en halv timme. Kom hem vid halv två, åt lite, cyklade in till stan med Sara i sommarklännig och rantade runt på stan. Sen cyklade vi hem på våra gammcyklar.

Inne i stan blev jag lidande av akut vätskebrist och var tvungen att köpa vatten. Jag provade bonaqua emotion, med äppelsmak och kostfibrer. Det känns lite mysko att få i sig kostfibrer via vattnet jag dricker, men det kanske är bra. Den dög iallfall, jag kan tänka mig köpa den igen. Men, vatten är ändå godast.

Vi har fyrtio grader vid väggen i solen. Gogött!
Jag har fortfrande böcker kvar att läsa som ska vara inlämnade imorgon. Kanske något att ta itu med efter maten? Ikväll blir det läsning, lite övningskörning och jag hoppas att jag hinner sy lite också.

Nu är det hel bulgur som gäller; med morötter, rödbetor, rödlök lite bönor och köttet som blev över från midsommar. MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar