tisdag 2 juni 2009

Modell igen!


Dagen har nästan varit som en helt vanlig tisdag. INTE.

Först inga lektioner på förmiddagen vilket innebar sovmorgon till nio, slapp till elva och Helhet halv ett. Sen har det makeats, fixats, tuperats, läppglansat och provats fram till sextiden. Sen har det tagits tagits bilder och modellats i flera timmar.

Först studio, med porträtt och helkropp. Sedan utomhus vid vattnet nere i Järvedshamn. Jag kan genom egen erfarenhet säga att det är inte varmt att stå med korta shorts och blus i tiogradigt vatten och med inte mer än tretton grader i luften. Det gjorde ingenting. Det är så kul och jag vill bara göra mer! Jag älskar att vara framför kameran och bli tillfixad. En riktig egoboost! Bilderna får jag om ett par dagar, jag kan knappt vänta! Jag fick se ett par smakprov, bilderna är verkligen supersnygga; jag var supersnygg!
Den här bilden tog inte idag. Den här tog Sara på mig i lördags.

1 kommentar: