torsdag 11 juni 2009

spee.. jag ser inte, min ögonlock är i vägen.


Inte ens snyggingar är snygga i speedos. Det tycker inte Cissi är någon fara. Kisar man ser man inte så tydligt.
Självtest:
  • Börja med att kolla på bilder till höger. Speedoskallingarna är ganska uppenbara.
  • Kisa med ögonen och kolla igen.
  • Lägg märke till hur badbyxorna blir mer och mer otydliga ju mer du kisar.
  • Läckert, eller hur!


Idag gick jag ut tvåan och Viktor gick ut trean. Farmors och mormors kom förbi efteråt och åt tårta. Mormor delade med sig av sin livserfarenhet. "gift dig rik så slipper du jobba". Jag undrade om det var så hon hade gjort.

Jag delade då in världens män i två kategorier. Snygg och fattig eller ful och rik. "vilken av dessa tillhörde morfar?" Hon svarade att; "mja, rik var han ju inte".. Var han i så fall snygg? Vi kom ikväll fram till att jag och Sara var så snygga. Denna skönhet måste alltså ligga i generna. Kanske var morfar en hunk back in the days, för rik var han ju uppenbarligen inte.


Saras klännig är äntligen färdig. Jag köpte en lång-långklänning som jag måste sy upp. Denna klänning ska jag ha imorgon. Jag tror det är dags för mig att sätta igång med fållningen av denna dress.


Jag har även fått erfara vilka fantasier killarna på jobbet har. Uniformen ska nu bestå av en alldeles, alldeles för kort kjol som visar trosorna. Dessa trosor ska vara av någon slags tangastring-modell och dessa trosor ska hela tiden synas på grund av bristet av tyg i kjolen. Eftersom vi visar med än vad vi döljer ska texten "welcome in" stå fram på dessa. Denna outfit ska vi tjejer bära utanför burgerkingområdet och i och med det locka in fler gäster in restaurangen. Sexistiskt? Nejdå, inte alls.


Igår kväll när jag var för pigg för att sova såg jag på "girls of the playboy mansion". Jag reflekterade över att programmet presenterades av "Gilette, the best a man can get!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar