torsdag 18 juni 2009

Kassa(-)killen.

Uppdatering av det tidigare inlägget. I nuläget kommer jag jobba sex dagar dessa två veckor, inte en som det var från början. Härligt! Jag undrar hur det blir senare. Jag kommer förmodligen få betala för att jag har varit så finurlig och lagt in lappar i schemapärmen, jobben kommer säkert stå som spön i backen vecka 28,29 och 30. Jag vill ju vara ledig och fara till Kalmar, hälsa på Westerlindarna och Amanda och sen dra vidare till Danmark!

I tisdags jobbade jag kväll och stod i kassan. Värst var killen som köpte en whopper. När han skulle betala stoppar han först in handen och kliar sig på pungen, sen tar han upp en hundring ur fickan med samma hand och räcker över den till mig. Han kom direkt från toaletterna också och jag kan inte låta bli att undra om han tvättade händerna efter sitt besök där. Jag tvättade händerna och använde riktigt med decinfektion efter detta möte. Det här var dock bara en hundralapp av flera, flera tusen. Var har mina pengar varit egentligen?

Det är kul att stå i kassan när man är ensam tjej. Man blir flörtad med så mycket! Frågan är om det är jag som är snygg eller att det inte finns så många fler tjejer att välja mellan. Äh, dum fråga. Klart det är jag som är snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar