fredag 19 juni 2009

Officiellt... slut!


Det är mycket som är slut. Jag gick ut och gick ikväll. I en och en halv timme vandrade jag runt, runt och ville inte gå hem. Mitt under Paulo Nutini och new shoes växte det prästkragar i diket. Äh, det är 50/50 tänkte jag. Älskar, älskar inte, älskar, älskar inte och denna historieavgörande växt slutar på älskar inte! Officiellt älskar inte och jag är glad!


Alldeles nyss var det de tre sista avsnitten av sex and the city på trean också. Slut på inspelat för den här gången. Snålseendet är över, nu är det box som gäller. Denna shoebox kommer bli utnött och mer använd än mina ecco någonsin kommer bli.


Något som inte är slut, som ja, knappt har börjat, är midsommar. Nu har det varit midsommarafton i närmare två timmar. Senare idag bär det iväg, evig tradition, evigt kul, evigt midsomrig. Jag hoppas på årets första dopp, träffa midsommarmänniskorna, årets första vildmarksbad och om jag håller tummarna, kanske lite tjejsnack.


När jag promenerade idag kom jag på en till banderoll-slogan till studenten:

Äntligen slut på 3 års söm(n)lösa nätter!


Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar