måndag 2 november 2009

Glasögonormen!

Idag fick jag bågarna jag hade beställt hem gratis från internet. Det är ju superkul att prova bågar när jag inte behöver glasögon. Roligast var när Emil provade harrypotter-brillorna. När jag känner mig deppig någon dag framöver är det bara att plocka fram den bilden från minnet. Jag kommer garanterat le inom ett par sekunder.

Pappa har blivit superhipp och går numera med trasiga jeans. De är inte trasiga på benen som vanliga hippa jeans, utan i jumsken. Pappa och Sara kom nyss upp från källaren grinandes. Pappa skulle bara klia sig lite på rumpan och så kände han denna jättereva.
-"Oj, rä, rä, rätt in i röva!" utbrast han. Jag vet inte om det extremt roligt, eller bara lite tragiskt. Jag tror det hamnar i kategorin tragisk humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar