tisdag 9 mars 2010

Feminism och joggande.

Har suttit i en timme och sträckläst Lisa Magnusonns krönikor för aftonbladet. Jag har aldrig riktigt haft en idol, men nu har jag hittat min. Jag, Linda har officiellt fått en idol. Lisa Magnusson, sluta aldrig med det du gör.

Förutom datorsittande hade jag idag tänkt jogga en runda (med solbrillor på såklart, det är ju nästan sol) och få bort en del kläder. Det börjar bli svårt att gå från dörren till sängen utan att ramla eller kliva sönder viktiga prylar.

Jag väntar med spänd förväntan på att jag ska få en avi i brevlådan att datorn har kommit, 1 till 3 arbetsdagar var det ju. Jag beställde den igår, räknas igår som en dag eller är i dag den första dagen?

Eftersom jag har lov ska jag gå till brevlådan och spana och inte ha dåligt samvete om jag inte gör ett endaste dugg idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar