onsdag 17 mars 2010

Ondagkväll.







Sitter och laddar upp inför morgondagen och resten av mitt liv med te. Tyvärr ger det inte den bästa energin, men är varmt, mysigt och innehåller inte så mycket socker (det var te eller o'boy).

Gick hem från stan idag med Sara och Pontus, snackade mask och relationer. Den lilla stund vi var i hamnen tog vi 100 bilder på min kamera. Mitt megaminne på datorn kommer snart vara fyllt... Nu har jag suttit och raderat en massa, 80% är mest bara skräp.

Kom hem, kikade in lite snabbt på datorn, åt, for och kom precis hem. Ikväll såg jag "sommaren med göran". Klockren "ta citat från"- film. Om jag kom ihåg några skulle jag använt dom. På väg hem stannade jag till på coop och köpte med mig frukt och kaffefilter. Nu slipper vi sno från städtanterna! På väg mot kassorna visste jag att jag glömt något, och kom på att jag både har dålig andedräkt och luktar svett. Just ja, både deon och tandkrämen är ju slut! Så jag köpte på mig det också.

Imorgon har vi utbildningsmässa. Coolt att leka viktig och kika i KTHs monter och snacka med dom från Chalmers (nej, jag kan fortfarande inte uttala det korrekt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar