torsdag 18 mars 2010

Torsdagkväll.




Jag har funderat över det sen jag köpte dom, och idag när jag använde dom var det en hel drös som undrade dom också. Vad är det egentligen på min strumpbyxor? Det måste vara moln med små svansar, det är ju det enda logiska. Örhängena har jag gjort själv. Det var jobbigt och svårt och tog mycket energi och kärlek. 5 minuter, två knappar och smältlim, det är hemligheten. Enkelt är bra, därför är det mina favvosar.

Idag. Var det utbildningsmässa. Jag är rädd för att bli den enda kvar i stan, och då försvinner liksom charmen med att starta eget (fast jag kikar på öviks alla lokaler ändå, har en tid nu på tisdag då jag ska kolla in en till). Jag har än en gång börjat tänka om, och nu har jag kommit fram till konstskola i Umeå eller Sundsvall verkar bra och kul. Sundsvall verkade lite roligare för det var mer foto i den utbildningen, men Umeå är en roligare stad och dom åker på studieresa till London eller Berlin. Dock är ju Umeå lite mainstream och Berlin kan jag åka till sen ändå.

Kruxet är att jag måste göra arbetsprover, och jag ska göra dom bra. Riktigt bra. Jag får fundera till påsklovet, det är då jag har tid att göra dom isåfall, varvat med projektarbete.

Nu har jag läxa uppslagen och dricker chaite. Snacka om att jag går mot strömmen, dricket julte i mars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar