torsdag 11 mars 2010

Ny image.


Med en ny dator följer en ny image. Mitt rum speglar inte min nya image.


Jag tänkte att nu kan jag starta mitt nya liv, ett liv med full kontroll, ordning och struktur. Eller med andra ord, kunna hålla ordning på rummet och hänga in kläder efter jag använt dom, inte slänga dom i fotöljen eller på golvet.


Nu ska jag duscha, ta på mig lite kläder, dra i mig en avocado och promenera in till stan. Idag hade jag tänkt få sommarens första fejk-bränna. Om jag hinner kanske jag börjar plocka ihop lite kläder innan jag beger mig. Kanske. Eftersom jag är ledig idag borde jag ha tid.


Dagens ultimata skulle vara att


  • gå in till stan med solbrillor och sola

  • gå hem

  • duscha

  • plock bort alla kläder

  • klippa ut alla delar till en skjorta i kollektionen

  • bädda rent

  • ligga i sängen med datorn och se alla "solsidan"-avnitt till jag somnar

Jag tror jag kommer fastna vid den andra punkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar