fredag 19 mars 2010

Fredagmorgon.

Nu kör vi igång med en ny uppgift på svenska C, och jag vet att det kommer ta ohyggligt mycket tid utöver lektionerna. Jag har inte tid! Jag har redovisningen i svenska B om typ en vecka, och har inte gjort ett pisspisspisspiss. Nu måste jag skärpa till mig och dra igång med viktiga saker. Nu ska jag göra ett nytt försök att analysera Mikael Niemi, alla gånger tidigare har jag hamnat framför youtube och letat låtar till modevisnigen.

Jag försökte mig på att göra kaffe alldeles nyss, och det blir bara skit. Nu drog jag kaffet genom systemet två gånger för det blev så svagt, även fast jag höllde i två skopor mer än jag brukar. Det är en av två saker jag inte kan fixa, kaffe och tunnpannkakor. Jag gjorde tjockpannkaka igår, och den blir bra. Vi hade så mycket bacon och skinka hemma så jag pressade ner lite sånt i den också. Viktor undrade om det var skinka och bacon i pannkakan, skinka är äckligt bacon är gott nämligen. "Vad vill du helst ha" undrade jag. "Bacon" svarade Viktor. "Då är det bara bacon i" sa jag och sen åt han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar