tisdag 23 mars 2010

Tisdagkväll.

Deffningen fungerar fortfarande. 12 dagar kvar. Suget efter sötsaker finns inte, och jag har inte allt för mycket ont i magen. Energin tryter en del, fast det ser jag som positivt, nu är jag trött och vill lägga mig i normal tid.

Imorse blev det omelett på två ägg, persilja, mjölk, salt och peppar, fil och krossade linfrön. Till lunch pillade jag bort paneringen på fiskpinnarna, ärtor och sås. Till middag blev det räksallad och till kvällsfika en fettosmoothie med turkyoughurt, grädde, mjölk och blåbär. Mellis på eftermiddagen blev en avocado och sötmandel.

Imorgon ska jag försöka mig på smoothie till mellis, och turkyoghurt och mandlar till frukost.

Dagens plus är att jag kanske ska hjälpa till att ta fram design för nyblivna föräldrar. Helt nytt, men totalt spännande. Jag har fått godkännnde att låna en kamera till arbetsproverna också. Hade jag tid skulle jag börja skissa lite imorgon, men jag tror att det kommer bli massa hederligt plugg istället. Stor svenskaredovisning på måndag, och jag ligger forfarande på minus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar