söndag 14 mars 2010

Helgen är över.

Jag trodde aldrig att den här helgen skulle ta slut. Imorse var vi på plats i parkkällaren kvart över 5, vilket inte innebar sovmorgon direkt. Jobbade till 12, sen gav jag och Viktor upp och åkte hem. Jag hade en del jag skulle göra nu på eftermiddagen, så jag skulle bara ta en powernap. Vaknade fem timmar senare. 5 meddelanden och 2 missade samtal från burger. Det visade sig att jag skulle jobba och Emil väntade inne i stan.

Cheerleadingträningen missade jag med marginal och nej, rummet blev inte städat av sig själv.

Nu väntar jag på att maten här hemma ska bli klar, sen ska jag åka med Emil upp till vike. Vi har planerat in myskväll och mysmorgon och det ska bli gymt mysigt. Han kommer få ligga och stryka mig på magen hela kvällen, nu går jag in på dag nummer fem med en mage i total obalans. Jag är less på att alltid ha ont i magen. Imorgon ska jag köpa ett nytt paket samarin, sen på tisdag är det banne mig jag som spammar vårdcentralen. JÄVLA SYSTEM DOM HAR INFÖRT, men det är bara att gilla läget och ringa klockan sju (när dom öppnar fast egentligen aldrig innan åtta) och hoppas att dom kanske har en tid kvar på dagen.

Sen känns det som om jag fått en förkylning i kroppen, och det skulle vara pricken över i om jag fick feber eller nåt också. Fast ligga i soffan och pimpla blåbärssoppa skulle inte vara helt fel faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar