tisdag 16 mars 2010

Noll koll.


Ska in till stan idag för ett bokat möte, men kan jag inte komma på om det är halv tio eller halv elva. Egentligen skulle jag in igår, men dom ringde igår och väckte mig, och flyttade fram det till idag. Information ska inte intas i ett sådan tillstånd! Men det lutat åt halv elva, för jag tänkte att jag kunde gå och kika lite på stan innan, något jag inte kan vid nio.


"Är det inte bara att ringa för att dubbelkolla" kan man ju tycka och ja, jag har ringt flera gånger men kommer inte fram. Och ja, det vore ju bra om jag var inne i stan vid halv tio för säkerhetsskull men jag är tveksam om jag hinner. Jag börjde tvivla på mig själv lite för sent, så nu är det nästan redan kört. Men jag siktar mot det, om inte annat kan jag ju... gå upp på skolan en sväng. Det är ju alltid trevligt.


MEN, nu ringde jag igen och kom jag fram. Ja, det var halv elva. Grymt, nu ska jag ta det lugnt, dricka upp mitt te och gå in på aftonbladet. Sen dusch och promenad in till stan. Jag ska ta med mig kameran idag hade jag tänkt, knäppa bilder för projektarbetet som jag kan lägga ut på fiffigasteprojektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar