tisdag 16 mars 2010

Tisdagkväll.

Jag tror jag börjar bli sjuk, känner mig lite mysfebrig och har lite ont i halsen. Sen har magen spökat hela dagen och jag svor åt tanten i vårdcentralens telefontjänst när jag ville ha en tid. Jag fullkomligt hatar det nya systemet dom har. Det blev inte bättre att hoppa och studsa på träningen ikväll. Träningen ja, vi skulle ha kondition och styrka och jag blev glad och pallrade mig in till stan. 15 situps senare drog vi igång med piruetterna och jag ville gå oh kräkas, jag pallrar inte att snurra. Det var det styrkepasset det.

Jag hade tänkt knäppa lite bilder idag och lägga in på modevisingsbloggen, men det sket sig då jag varken hade kamera eller kläder med mig.

Det här skulle jag skriva upp på en post it-lapp om jag hade någon.
- hyra film till imorgon kväll och komma på en aktivitet för nästa vecka
- ta med mig allt av projektarbetet jag har hemma, ink. mönster och tyger
- inte glömma kameran
- inte glömma mönsterboken jag tog med mig hem innan lovet i löfte om att sy en massa

Kärlek och värme till alla, förutom dom som snodde lokalen jag ville hyra till min butik i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar