måndag 15 mars 2010

Pizzatime.







Det verkar ha slagit fel i huvudet på Emil sen han kom hem från fjälls. Vid ett (!) tvingade han upp mig (!) och sa att vi hade sovit för länge (!). Sen skulle vi baka (!) pizza (!) tillsammans (!). Emil visar en ny sida av sig själv! Nu är han nere och värmer upp ett par av dom som blev över, sen ska han skjutsa hem mig. Tänk om det kunde vara så här jämt!

Modebloggar är den bästa bloggen, inspirationen spitter ut i fingrarna och jag önskar att jag inte gick i skolan utan hade projektarbete som heltidsjobb och sydde på fritiden. Mamma köpte ett blommigt 70-tals tyg på second hand, jag tror jag ska ta och köpa av henne det. Jag ska sy ett par byxor av det när jag får tid över.

Jag måste erkänna att det är lite ångest över att lovet är slut och att jag inte har fått bort några kläder alls och heller inte gjort något projektarbete, men jag intalar mig själv att det är bra att inte alltid hålla på för mycket. Mitt magonda är över också. Bästa medicinen verkade vara en weekend i Vike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar