måndag 16 november 2009

Bildkväll.







Nu är det jag som sitter och ska framkalla massa bilder. När jag fått bildera ska jag köpa en stor ram på second hand och pyssla på med ett inspirationskollage. Mysigt! Jag älskar att inte ha så fruktansvärt mycket att göra med skola och jobb, man har lite tid över att göra annat då. Man hinner vara kreativ och pysslig. Det är bäst!

Imorgon fyller Emma år så det blir tårta hos henne. Emil ska följa med och jag hoppas han är snäll mot Emmas gäster. Emma och Elin

Nu ska jag pausa tvn, sätta igång lite te och tända ljus. Fashion: modeveckan i milano börjar nu på ettan. De visar hur Scott Shuman ser ut i verkligheten, vilket jag aldrig tänkt på. Jag ser bara sartorialist framför mig. Om jag får ledigt från burger och får fara ner till Stockholm vet jag vem jag ska hålla utkik efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar